מנעול אלקטרו מגנטי

מהו מנעול אלקטרו מגנטי ואלו בעיות הוא יכול לפתור בבית או במשרד? מדוע במקרים לא מעטים הוא נמצא עדיף על מנעול אלקטרוני סטנדרטי?

מנעול אלקטרו מגנטי הוא מקרה פרטי של מנעול חשמלי, אלא שכאן – המעגל החשמלי אינו אחראי לפתיחה וסגירה של מנעול אלא ליצירת שדה מגנטי. אם נוצר שדה מגנטי – הדלת נעולה ולא ניתן לפתוח אותה. מדוע זה כדאי? משום שהאפשרויות הטכנולוגיות שלכם כבעלי המנעול רבות יותר מבכל גרסה אחרת של מנעול אלקטרוני.

שילוב מנעול אלקטרו מגנטי וקודן

זהו השילוב הנפוץ ביותר עבור צרכני המנעולים האלקטרו מגנטים. הקודן נמצא מחוץ לבית, והקוד שלו הוא שמבטל את השטף המגנטי ומאפשר לפתוח את הדלת. הביטול מתבצע למשך מספר שניות שלאחריהן הדלת שוב ננעלת וצריך להקיש שוב פעם קוד (אלא אם כן פותחים מיד אחרי שמקישים ואז זה בידיים שלכם).

שילוב מנעול אלקטרו מגנטי ומפסק פנים

מפסק פנים הוא גרסה של קודן רק בתוך הבית. בשונה מקודן, לא צריך להקיש מספרים, רק ללחוץ על מפסק אשר מבטל את השטף המגנטי וגורם לפתיחת הדלת. נהוג להתקין את המפסק בסמוך לשקע קיים בקיר על מנת להשתמש בכבילה חשמלית קצרה ככל הניתן על מנת למנוע התנגדות חשמלית ועל ידי כך להקטין את ההספק, מה שכמובן יחסוך לכם חשמל.

שילוב מנעולי אלקטרו מגנט עם עזרי פתיחה מהירים

עזרי פתיחה מהירים הם כאלו שלא מצריכים אתכם לשנן קוד מספרי או לגשת למפסק שנמצא בנקודה מסוימת בבית או במשרד. המכשיר שמחליף את הקודן הוא צ'יפ קרבה. צ'יפ שמצמידים לקודם והוא מזהה את זה כהקשה נכונה של קוד, ועל כן פותח את הדלת. האביזר המקביל למפסק פתיחה בתוך הבית הוא שלט למנעול האלקטרו מגנטי, אשר ניתן באמצעותו לפתוח אל הדלת מכל מקום בבית.

התקנת מנעול אלקטרו מגנטי

על מנת לספק לבית או למשרדכם מנעולים אלקטרו מגנטים יש לקרוא למנעולן מוסמך לביצוע ההתקנה. התקנת מנעול אלקטרו מגנטי אינה עורכת זמן רב, אך מצריכה אפיון מדויק של הסביבה שתשתמש במנעול למי נותנים קוד, למי נותנים צ'יפ קרבה, ולמי נותנים שלט פתיחה פנימי. המנעולן יכייל את המנעול כך שייפתח אך ורק על ידי עזרים אלה, על פי המתווה שתגישו לו.

התקנת מנעול אלקטרו מגנטי מטעם חברת רוני מנעולים

חברת רוני מנעולים מוכרת מנעולים אלקטרו מגנטים ומספקת גם התקנה למוצר. התקנת מנעול אלקטרו מגנטי אפשרית גם בבית וגם במשרד, ומומלצת מאד בכל סביבה בה יש הרבה דיירים או עוברים ושבים שעתידים לפקוד את המבנה. רוני מנעולים תבצע עבורכם שירות הכי מקצועי שניתן לבצע התקנת מנעול אלקטרו מגנטי בהתאם לדרישות האבטחה שלכם.
למידע מלא על המנעול ניתן ליצור קשר עם רוני מנעולים בטל' 052-500-9002 או להשאיר הודעה באתר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.

שליחת הודעה בווצאפ
שלחו הודעת ווצאפ
שלום וברכה,
שלחו תמונות בווצאפ להצעת מחיר

מקרה דחוף? חייגו עכשיו: 052-5009002

תוך 20 דקות אצלך (שירות 24 שעות)

https://ronilocks.com - רוני מנעולים
Call Now Buttonלחץ לחיוג 052-5009002