קיצור דלתות פנים

שירותי קיצור דלתות פנים/עץ 24/7

לעתים, אנו נדרשים להזמין עבודה כמו קיצור דלתות פנים אשר מתבצעת על ידי מנעולן מוסמך. קיצור הדלת – פשוטו כמשמעו: לקצר את ממד האורך של הדלת על מנת שהיא תהיה נמוכה יותר. מדוע שנצטרך דלת נמוכה יותר? כאשר הסברנו מאמר זה ללא מעט קוראים – הם חשבו בהתחלה שמדובר בדלתות שהן באוויר כמו שיש בכניסות למלתחות ציבוריות אבל הכוונה היא בסך הכל לשנות את הדלת כך שתישאר נושקת לרצפה. הסיבה להנמכתה היא אך ורק הגבהת הרצפה: בדרך כלל – החלפת ריצוף השיש בריצוף פרקט, אבל לא רק: בכל מקרה בו ידוע לכם שהרצפה עתידה להיות גבוהה מזו הנוכחית נדרש קיצור דלתות פנים לשם התאמה ורסטילית של הגובה.

קיצור דלת עץ

בתהליך קיצור דלת עץ נפטרים, למעשה, מהחלק התחתון שלה. ניתן לעשות זאת הן באמצעות ניסור והן באמצעות פירוק החלק התחתון, במידה ומדובר בחלק פריק. חלק תחתון פריק הוא יחידה נפרדת לגוף הדלת, והוא מחובר לדלת באמצעות ניטים או בורגי עץ עבים. כלי חיבור הניטים שונה מכלי חיבור הברגים, ולכן על המנעולן המוסמך שמטפל לכם בדלת להצטייד בכל הכלים שלו מראש על מנת שהם יהיו לו זמינים לעבודה. גם כאשר מוציאים את החלק התחתון העבודה עוד לא מסתיימת, כי יש לדפוק/לקדוח חורים חדשים בחלק עליון יותר לזה שטיפלנו בו ולהרכיב את החלק שהורדנו – שם.

קיצור דלת רב בריח או שריונית חסם

קיצור של דלת כזו בין אם היא מצופה עץ ובין אם לא – מתבסס אך ורק על חלק תחתון נפרד, המחובר לדלת עם ניטים או ברגים שיש להסיר באמצעות כלים ייעודיים ולהרכיב בחלק גבוה יותר בדלת. בדלתות אלו הפעולה נעשית מהר וביעילות בשל כך שלא צריך לנסר כלום, רק לשלוף את החלק התחתון של הדלת ולחבר אותו במעלה הדלת.
כיצד יודע המנעולן באיזה גובה לנסר או להנמיך את הדלת?
על פי המפרט של הריצוף החדש. מנעולנים מתמחים בהנמכת דלתות עקב ריצוף מחודש, והם יוכלו להסיק על פי האריחים הקיימים שלכם והאריחים העתידיים שלכם (או הפרקטים העתידיים) מה יהיה גובה הרצפה ועל פי כן – לפעול לקיצור דלתות פנים.

"רוני מנעולים" האנשים בשבילך לקיצור דלתות

חברת המנעולנים "רוני מנעולים" מקיימת קיצור דלתות פנים בבתי הלקוחות. קיצור דלת עץ, כמו גם קיצור דלת שריונית חסם – מתבצעים בשגרת העבודה של החברה בבתים ובגופים מוסדיים רבים.
לתיאום קיצור דלת עץ או מכל סוג אחר, צרו קשר עם "רוני מנעולים": 052-500-9002

טוב לדעת! חברתנו מספקת גם שירותי קיצור דלת ממ"ד

שליחת הודעה בווצאפ
שלחו הודעת ווצאפ
שלום וברכה,
שלחו תמונות בווצאפ להצעת מחיר

מקרה דחוף? חייגו עכשיו: 052-5009002

תוך 20 דקות אצלך (שירות 24 שעות)

https://ronilocks.com - רוני מנעולים
Call Now Buttonלחץ לחיוג 052-5009002